Ongame som numera ägs av Bwin, ingår samarbete med brittiska spelbolagsjätten Betfair. Ongame och Betfair kom överens redan för några månader sedan, men har valt att inte offentliggöra det förrän efter fotbolls-VM. Tanken är nu att Betfairs pokerspelare ska ingå i Ongames pokernätverk från och med den 27 juli.
Nu har alltså Betfair som är ett av de största spelbolagen i världen, valt att också ansluta sig till Ongames nätverk. Grovt räknat så har Ongame idag cirka 40,000 aktiva pokerspelare aktiva samtidigt på nätverket. I och med tillskottet av Betfair väntas Ongames nätverk öka antalet pokerspelare med 10-15 procent.
Läs mer om uppgraderingen till "Betfair Poker 2" på sidan här.
Frågor? E-posta support_se@donkr.com!
Última mudança:15. juli 2010
21:22:38
Betfair + Ongame = sant
gogoplata escreveu:[QUOTE][B]Ongame som numera ägs av Bwin, ingår samarbete med brittiska spelbolagsjätten Betfair. Ongame och Betfair kom överens redan för några månader sedan, men har valt att inte offentliggöra det förrän efter fotbolls-VM. Tanken är nu att Betfairs pokerspelare ska ingå i Ongames pokernätverk från och med den 27 juli.[/B]
Nu har alltså Betfair som är ett av de största spelbolagen i världen, valt att också ansluta sig till Ongames nätverk. Grovt räknat så har Ongame idag cirka 40,000 aktiva pokerspelare aktiva samtidigt på nätverket. I och med tillskottet av Betfair väntas Ongames nätverk öka antalet pokerspelare med 10-15 procent.
Läs mer via nyheten på [url=http://www.realtid.se/ArticlePages/201007/12/20100712172812_Realtid320/20100712172812_Realtid320.dbp.asp]Realtid.se[/url], nyhet på [url=http://www.egrmagazine.com/news/575572/betfair-poker-confirms-ongame-move.thtml]Ergmagazine.com[/url] och pressmeddelande på [url=http://www.ongamenetwork.com/news/betfair-poker-and-ongame-network-partner]Ongamenetwork.com[/url].
Läs mer om uppgraderingen till "Betfair Poker 2" på sidan [url=http://poker.betfair.com/?referringURL=/upgrade/]här[/url].[/QUOTE]
Synd att ytterligare en sajt går i graven och går upp i Ongame, men förstår varför. Får väl hoppas de lägger in lite egna turneringar också, för ongame är lite för stort för mig just nu.
rosjon - r0sj0n på BetFriends
Re:Betfair + Ongame = sant
rosjon escreveu:[QUOTE]Synd att ytterligare en sajt går i graven och går upp i Ongame, men förstår varför. Får väl hoppas de lägger in lite egna turneringar också, för ongame är lite för stort för mig just nu.[/QUOTE]
Undrar hur det kommer att bli med rakebacken, enligt mail från Betfair så kommer den "inte att påverkas", men jag har fått uppfattningen att Ongame inte tillåter "ren" rakeback utan kör bonusar osv istället, någon som har koll?
Re:Betfair + Ongame = sant
TVnMe escreveu:[QUOTE]Undrar hur det kommer att bli med rakebacken, enligt mail från Betfair så kommer den "inte att påverkas", men jag har fått uppfattningen att Ongame inte tillåter "ren" rakeback utan kör bonusar osv istället, någon som har koll?[/QUOTE]
Undrar hur det kommer att bli med rakebacken, enligt mail från Betfair så kommer den "inte att påverkas", men jag har fått uppfattningen att Ongame inte tillåter "ren" rakeback utan kör bonusar osv istället, någon som har koll?
Ongame har ren rakeback men kallar den "valueback". Den får vara max 40%, vilket är densamma som max rakeback på Betfair. Så jag tror det stämmer att de kör vidare på samma rakeback som de hittills haft.
Håller med rosjon om att det är tråkigt med nätverksbytet. Betfair har varit en av de bästa turneringssiterna.
Tror inte Ongames likviditet kommer öka så mycket som de tror, väldigt många regulars har ju redan konton på Ongame.
/Legato
Re:Untitled
Legato escreveu:[QUOTE]TVnMe skrev:[QUOTE]Undrar hur det kommer att bli med rakebacken, enligt mail från Betfair så kommer den "inte att påverkas", men jag har fått uppfattningen att Ongame inte tillåter "ren" rakeback utan kör bonusar osv istället, någon som har koll?[/QUOTE]
Ongame har ren rakeback men kallar den "valueback". Den får vara max 40%, vilket är densamma som max rakeback på Betfair. Så jag tror det stämmer att de kör vidare på samma rakeback som de hittills haft.
Håller med rosjon om att det är tråkigt med nätverksbytet. Betfair har varit en av de bästa turneringssiterna.
Tror inte Ongames likviditet kommer öka så mycket som de tror, väldigt många regulars har ju redan konton på Ongame.[/QUOTE]