Så sjukt kall start på söndagen, måste whina av mig... Vad sägs om denna radda med beats?
iPoker 250k garanti. All in med AA vs J6s på A hög bräda, level 1, han får flush.
Betfair 40k. Flop QJ7, all in 77 vs QT, turn T, river T.
Party, sat till 1M, AA vs TT all in preflop, flop T.
IPN 100k garanti. 4 betat preflop med 99 vs K6, K turn bust.
FTP Sunday Mulligan. All in flop TT vs 88, han får runner runner flush.
/Legato
Ultima modificare:24. august 2010
18:20:28
Whiiiiiiiiiineeeee....
Legato a scris:[QUOTE]Måste tilta av mig lite här...
Så sjukt kall start på söndagen, måste whina av mig... Vad sägs om denna radda med beats?
[LIST]
[*] iPoker 250k garanti. All in med AA vs J6s på A hög bräda, level 1, han får flush.
[*] Betfair 40k. Flop QJ7, all in 77 vs QT, turn T, river T.
[*] Party, sat till 1M, AA vs TT all in preflop, flop T.
[*] IPN 100k garanti. 4 betat preflop med 99 vs K6, K turn bust.
[*] FTP Sunday Mulligan. All in flop TT vs 88, han får runner runner flush.
[/LIST][/QUOTE]
220.000 pott i Cakes $200k garanti. All in med färdig flush mot AA med färgdrag.41k förstapris, tiiiiilt.
/Legato
Re:Whiiiiiiiiiineeeee....
Legato a scris:[QUOTE]Fy fan det slutade inte där.
Brutalast var just nu precis.
220.000 pott i Cakes $200k garanti. All in med färdig flush mot AA med färgdrag.41k förstapris, tiiiiilt.[/QUOTE]
Har inte cashat på 2 månader . spelat i snitt 3 dagar i veckan och 5 multis om dagen.
Hehe sluta bluffa, du spelar ju bara Magic. Magic bad beats om jag får be
/Legato
Re:Untitled
Legato a scris:[QUOTE]fan007 skrev:[QUOTE]Hör på detta.
Har inte cashat på 2 månader :(. spelat i snitt 3 dagar i veckan och 5 multis om dagen.
[/QUOTE]
Hehe sluta bluffa, du spelar ju bara Magic. Magic bad beats om jag får be ;) [/QUOTE]
Att spela magic och poker samtidigt är nog ingen bra kombo. allt blir dubbelt så dyrt liksom.
klonk
Re:Re:Untitled
fan007 a scris:[QUOTE]Bosse träffar rätt som vanligt :).
Att spela magic och poker samtidigt är nog ingen bra kombo. allt blir dubbelt så dyrt liksom. [/QUOTE]
Många av de "större proffsen" spelar magic, själv har jag inte en aning om vad det är mer än att det är ett kortspel med olika färgar o kort.. har jag missat något intressant eller vad är det?
See Ya At The Top!
Re:Re:Re:Untitled
Edge a scris:[QUOTE]Många av de "större proffsen" spelar magic, själv har jag inte en aning om vad det är mer än att det är ett kortspel med olika färgar o kort.. har jag missat något intressant eller vad är det? :D[/QUOTE]